poniedziałek, 10 listopada 2014

*24*

Witam:)
jakie to szczęście w poniedziałek nie iść do szkoły. Odpoczynek bardzo mi się przyda. Przynajmniej te dwa dni dłużej. Mam pełno nowych pomysłów, ale pieniędzy niewiele. Dlatego też postanowiłam wykorzystać stare zapasy mulin i kordonków. Tych drugich jest naprawdę sporo. Tak więc jeżeli się mi uda to przez najbliższy czas nie będzie potrzeby zakupu nowych rzeczy do wyrobu biżuterii. Oby. Na razie zabrałam  się za robienie kolejnej ciekawej bransoletki. Efekty będą widoczne tutaj za jakiś czas.


Dzisiaj natomiast prosta bransoletka z motywem ptaka w locie. Strasznie mi się ten motyw podoba w biżuterii i tak w ogóle ;)









2 komentarze:

  1. powiem, że też jestem zwolenniczką tych ptaszków ;)
    śliczna ♥
    pomyślę nad innym sznurkiem :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda ślicznie *-*
    Zazdroszczę, bo moja szkoła w poniedziałek musiała iść do szkoły, na szczście było mało osób, także lekcje były w miarę luźne :D

    OdpowiedzUsuń