niedziela, 1 marca 2015

*36* nowa technika + sówka

Hej :)

Mam nadzieję że marzec minie szybko. Potem w kwietniu będą święta i egzamin gimnazjalny. Tak bardzo chciałabym mieć to za sobą. Przestać się martwić o to że nie umiem tego wszystkiego co powinnam. Poza tym coś czuję że będzie to miesiąc sprawdzianów i kartkówek .

A teraz coś na temat tytułu posta. Bardzo chciałam spróbować jak to jest tworzyć kabaszony. I  tak oto z przyjemnością stwierdzam że jest to bardzo przyjemna robota. Efekty pracy może nie idealne, ale jak na pierwszy raz wyszedł dobrze.


















8 komentarzy:

  1. Bardzo ładny, drukowałaś grafikę? Bo ja wycinam z gazet lub serwetek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie robiłam nigdy kaboszonowej biżuterii, ale o tym myślałam :) Twój wisiorek wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Chciałabym kiedyś takie coś zrobić, ale nigdy nie ma czasu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny naszyjnik *-*
    Moje tworzenie w sumie opiera się na tworzenie z kaboszonów, także zgadzam się z tym, żejest to świetna sprawa <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny naszyjnik. Super grafikę wybrałaś (tak, tak, nazywam się puchacz, co wskazuje jakie ptaki lubię najbardziej ;)).

    OdpowiedzUsuń
  6. Skąd grafika? Piękny jest. :)

    OdpowiedzUsuń