wtorek, 7 lipca 2015

*47* licealistka i wyjazd


Witajcie

Letnie dni toczą się przeplatane gorącem i lenistwem. Wiem że muszę coś zrobić, gdzieś się ruszyć. Przynajmniej dokończyć zaległe rzeczy zanim nie wyjadę na pięciotygodniowe wakacje. Nad polskie morze. Już nie mogę się doczekać. Będziemy mieli tablet więc przynajmniej będę miała kontakt ze światem. Przeżyję ;).

Jestem strasznie szczęśliwa. Dostałam się do mojego liceum pierwszego wyboru! Tak strasznie się cieszę. Oczywiście nie tak bardzo jak w pierwszym momencie. Wtedy to był po prostu szał. Teraz jednak jestem po prostu bardzo zadowolona. Nie jest to może najlepsze gimnazjum w mieście tylko drugie ale jak na moje lenistwo to może być;). Przynajmniej jest na tyle blisko że rowerkiem mam około 15 minut wiejskimi drogami. I jest o wiele mniejsze od mojej poprzedniej szkoły.


Dzisiaj mam dla Was bransoletkę kumihimo ozdobioną ślicznymi koralikami. Mi się bardzo podoba. A wam?














Do zobaczenia :D


 

3 komentarze:

  1. Gratuluję :) Bransoletka wyszła Ci super, delikatna w letnich kolorach. Mam dysk kumihimo, ale jakoś nie mogę się zabrać za robienie takich bransoletek, a szkoda, bo naprawdę wspaniale się prezentują.
    Pozdrawiam
    sart-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dostania się do liceum! Bransoletka jest bardzo ładna. Podoba mi się to połączenie kolorów :)
    Poza tym, muszę Ci powiedzieć, że masz bardzo fajnego bloga. Będę wpadać częściej :D

    OdpowiedzUsuń