piątek, 29 stycznia 2016

*58* Motywuję się


Witajcie

Ciekawe ile jest osób takich jak ja, mocno chcących coś zmienić ale nie wiedzących jak. Bo to prawda. Chcę coś nowego napisać na blogu - jest już prawie północ i czas spać. Chcę się położyć wcześniej spać - jest jeszcze tyle ciekawych rzeczy do zrobienia. Powinnam wziąć się za naukę - jeszcze tylko obejrzę sobie jeden dłuugaśny filmik na YouTube. I tak praktycznie można by wymieniać w nieskończoność ale nie o to chodzi. Zawsze na naszej drodze pojawiają się małe skrzatki uniemożliwiające nam realizacje naszych celów, postanowień. marzeń. I poddajemy się tak w kółko i w kółko aż za którymś razem nie dotrze do nas że trzeba się za to wszystko zabrać.Tak więc się zabieram, choć jak na razie choróbsko dobiera mi siły. Trzymajcie kciuki by się udało. 
I oczywiście przedstawiam wam kolejną bransoletkę.





Trzymajcie się i nie chorujcie tak jak ja.
Do zobaczenia :D

4 komentarze:

  1. Bardzo ładna bransoletka, podoba mi się ten cudowny błękitny kolor :)
    Oczywiście będę trzymać za Ciebie kciuki i sama też będę musiała zacząć ogarniać cały ten panujący wokół mnie chaos!

    OdpowiedzUsuń