wtorek, 2 czerwca 2015

*45* babeczka


Witajcie

Książki. To chyba jedna z rzeczy nad którymi  spędzam swój wolny czas. Nie wiem czy to wiosna, słońce czy może zbliżające się wakacje ale wciągnęłam się w czytanie. Uwielbiam wieczorem trochę wcześnie się położyć i zrelaksować się nad jakąś dobrą książką. Oby starczyło mi kasy na nie. Oczywiście jest jeszcze biblioteka z której także korzystam. Teraz na przykład wypożyczam serie "Jutro" i jestem już na trzeciej części. Muszę ją jednak pogodzić z zakupioną przeze mnie serią "Dary Anioła", w którą się niesamowicie wciągnęłam. Obie zresztą polecam ponieważ są niezwykle interesujące. Nie zapominam jednak o rękodziele.  Z moich jakże wspaniałych rączek cosik zaczęło powstawać i wkrótce to pokażę.


Natomiast dzisiaj mam dla was haftowaną babeczkę. Miłego oglądania życzę.










papa :)

7 komentarzy:

  1. Urocza ;) Zawsze jak patrzę na twoje hawty to jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Babeczka jest przeurocza! :)
    Również uwielbiam czytać, choć ostatnio nie mam na to aż tyle czasu - ciągle jest coś innego do zrobienia. Na podstawie "Darów anioła" nakręcono film, skoro lubisz książkę, to może i on Ci się spodoba?

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeurocza babeczka. :D Szacunek, haft wydaje mi się ciężki, a ty masz tu takie cudo. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza. :D
    Ja również ostatnio pochłaniam więcej książek niż zwykle. :) Kiedyś próbowałam czytać Dary Anioła, ale przyznam, że zniechęciłam się po pierwszym tomie.

    OdpowiedzUsuń
  5. 42 years old Developer II Arlyne Viollet, hailing from Drumheller enjoys watching movies like Where Danger Lives and Shopping. Took a trip to Cidade Velha and drives a Charger. znajdz to

    OdpowiedzUsuń