wtorek, 6 maja 2014

*3*Co nowego

 Witam,
Minął ostatni tydzień wolnego. Jeszcze jutro i trzeba iść do szkoły.Niestety :(
Teraz są jeszcze matury, więc jeszcze można sobie pospać ;)
 Ostatni tydzień przyniósł zadowalające efekty. Na początek haft który bardzo mi się spodobał. Powstała już mniej więcej jego połowa.





Następną rzeczą jaką udało mi się ostatnio wyskrobać była zakładka szkielet wykonana na krośnie do koralików. Nie jest idealna. Muszę to przyznać. Ale mam nadzieję że będzie lepiej. :)




I na sam koniec arbuzowa bransoletka wykonana na dysku kumihimo. Uwielbiam robić tego typu bransoletki. Dwa lata temu kupiłam na internecie dysk kumihimo wykonany z pianki. Jak na razie sprawuje się bardzo dobrze. Mam gdzieś jeszcze takie małe, bardziej podręczne które było dodatkiem do jakiegoś dziecięcego magazynu. Niestety, ten drugi zgubił mi się parę miesięcy temu.




Pa,pa i do zobaczenia za tydzień :D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz