niedziela, 25 maja 2014

*5* Zakładka i bransoletka na zrobiona pred chwilą

Witam, 
dodaję dopiero dzisiaj nowego posta. Miałam go dodać kiedyś w tygodniu, ale po szkole nie miałam ochoty już nic robić. Wstawiam więc wszystko teraz.





Najpierw przedstawię wam  bransoletkę którą skończyłam chwilę temu. Nie jest może idealna, ale proszę o wyrozumiałość, dopiero zaczynam zabawę z krosnem.






Nie wiem czy ze zdjęć można zobaczyć co to jest, ale wzór miał przedstawiać chmórki, czy coś takiego.






Następna praca to zakładka do książki ( aktualnie w użyciu ) miętowo - fioletowa w czachy.







A tak właśnie wygląda z drugiej strony. Strasznie mi się ta tasiemka podobała.






 Na koniec podkładka A5 którą kupiłam w empiku. Mam nadzieję że będzie mi długo służyła do wyplatania bransoletek z muliny. Wcześniej też pracowałam na podkładkach, Tylko że A4.









Każdy ma swoje sposoby robienia takowych bransoletek. 
A jakie są wasze? Chętnie się dowiem. :)





Pozdrawiam i życzę dobrego tygodnia. :D


1 komentarz: