wtorek, 23 grudnia 2014

*28*

Witajcie

Jak to miło że w końcu po tak wielu miesiącach ciężkiej szkolnej harówy przyszła zasłużona przerwa! Tak bardzo się cieszę. Mam sporo planów jak to wykorzystać. Przede wszystkim chciałabym zająć się rękodziełem, i oczywiście blogiem. Oby mi się to udało. Oprócz tego zamierzam spędzić czas przy ciekawych książkach. Nie zapominajmy też o świętach i o tym wszystkim co jest z tym związane.


Z dzisiejszym zdjęciem wiąże się dość ciekawa historia. Pewnego razu, za sprawą buszowania internetu natrafiłam na coś takiego jak haft matematyczny.Spodobało mi się, i postanowiłam wypróbować. i tak właśnie powstał ten oto obrazek. Jak się podoba?



       

4 komentarze:

  1. wow nie słyszałam o hafcie matematycznym XD ale fajne :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tym nigdy, ale świetnie ci to wyszlo *-*
    Ja przez ten wolny czas mam zamiar przeczytac wiele ksiażek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie to wygląda, aż muszę poszperać w necie co to takiego ten haft matematyczny :D zaintrygowałaś mnie

    zajrzyj do mnie http://mowapupila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę, na początku myślałam, że to rysunek ;d Musiałam powiększyć zdjęcie, by zobaczyć, że to jest wyhaftowane. Jest niesamowite! :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w wolnej chwili do siebie :)
    nnatsuuart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń