sobota, 3 stycznia 2015

*29*




Hej!!!


Tak więc zaczynamy nowy rok ( tak właściwie zaczęliśmy parę dni temu, ale dopiero teraz o tym zachciało mi się pisać). Czas na kolejne doświadczenia w życiu blogowym i prywatnym. Będziemy wznosić się wysoko i upadać najniżej jak tylko się da. Zrobimy coś wielkiego i zaliczymy ogromną wtopę.  Raz będą się śmiać z nas, innym razem my z nich. Nie raz będziemy mieć na twarzy szeroki uśmiech, ale także szczere łzy. Ja jednak życzę wam tylko tych dobrych rzeczy.

Wydaje mi się że miniony rok był udany. jedną z ważniejszych rzeczy które udało mi się zrealizować było przeniesienie się tutaj z photobloga  (tutaj). Myślę że był to dobry krok. Nie żałuję tego.

A co do tego roku, mam parę przemyśleń. 
  • dokończyć wszystko co niedokończone,
  • odkryć nowe, interesujące techniki( zawsze się znajdą),
  • dodawać częściej notki na bloga, 
  • ciężko pracować ( ale nie za bardzo ;)),
  • dostać się do dobrego liceum/technikum,
  • żyć kreatywnie,
  • i oczywiście zrzucić co nieco ;)
 A teraz coś bardziej artystycznego. Na początku myślałam że będzie to mini zakładka, ale teraz mi się wydaję że zrobię z tego breloczek do kluczyków z szafki ( kiedyś je wam pokaże). Będzie tam jak znalazł.

















2 komentarze:

  1. sama mogłabym mieć taki brelok :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny ♥ powodzenia z postanowieniami :) ja nie robię żadnych oprócz tego by żyć tak jakby to był mój ostatni dzień ;)

    OdpowiedzUsuń