sobota, 18 kwietnia 2015

*41* krzyżykowa zakładka


Witajcie,

Czy to nie ironia. Chodzę do szkoły - jest ciepło. Mam weekend - robi się chłodno a chmury na niebie zasłaniają niebo. Po prostu cudownie. Oby taka pogoda nie utrzymywała się przez cały przyszły tydzień. Nie chciałabym mieć ulewy podczas egzaminów. Szczerze mówiąc wogóle nie chciałabym mieć brzydkiej pogody. Wolałabym wziąć rower i pojechać jak najdalej się da. 

Dzisiaj chciałabym pokazać wam mega wielką zakładkę do książki. Podoba mi się. Pamiętam że dość długo nad nią pracowałam. Zresztą, zobaczcie sami.



































                                               

8 komentarzy:

  1. jaka fajna! :D i wygląda na bardzo pracochłonną, zazdroszczę cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna:-) Powodzenia na egzaminach:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest naprawdę świetna. Na pierwszy rzut oka wyglądała mi na robiona na krośnie z 15/0 ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow jest cudowna! Nie dziwię się, ze długo nad nią siedziałaś, ale opłaciło się, bo efekt jest rewelacyjny! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, uwielbiam zbierać zakładki do książek, sama mam ich sporo. :D

    OdpowiedzUsuń