sobota, 4 października 2014

*14* Segregator

Witam :),

Dzisiaj chciałabym powiedzieć wam o pewnej rzeczy która pomaga mi uporządkować moje wzory związane z muliną. Zanim to jednak nastąpi chciałaby powiedzieć kilka słów wstępu dla wyjaśnienia. A więc, jak robię bransoletki z muliny lubię mieć wzór konkretnie rozpisane na kartce.Uwielbiam je tak rozrysowywać. Czasami nawet ze sporym wyprzedzeniem. Po pewnym czasie rozpisanych wzorów zaczęło przybywać, a ja musiałam je jakoś posortować. Na początku wzory rozrysowywałam w zeszytach. Jednak po pewnym czasie zeszytów zaczęło przebywać, a jak się chciało czegoś poszukać to trzeba było wszyskie zeszyty przetrząsać :/. Dlatego właśnie postanowiłam mieś segregator. Na początku kiedy kupowałam ten segregator był po prostu prosty, szary. Jednak ja, chciałam coś nieco zmienić. Dlatego właśnie zrobiłam obrazek - słodką sówkę. Dokleiłam jeszcze parę rzeczy, i teraz wygląda to tak:





..i jeszcze gwiazdki z boku. Może jeszcze kiedyś ich użyję do jakiejś pracy.





   I jeszcze krótki krótki rzut oka na wnętrze segregatora. Jak widać w środku znajduje się już trochę wzorów do wykorzystania.





Są te już zrobione.





                    Ale można się także natknąć na te planowane ( obym mogła je kiedyś móc wykorzystać).;)






5 komentarzy:

  1. okladkę ma przemega :D! tak bardzo artystycznie to wszystko wyglada:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wygląda :) kiedyś też mulinowałam i miałam taki zeszycik z wzorami ale to dawne czasy i oczywiście nie był tak ładny jak twój :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta sowa. Można wzór na nią?

    OdpowiedzUsuń