środa, 7 stycznia 2015

*30*


Cześć,


Mam takie małe pytanko: jak tam powrót do szkoły? W moim wykonaniu to była porażka. Nie potrafiłam w nocy spać i usnęłam tylko na trzy godziny. Natomiast w szkole non stop chciało mi się spać. Trzeba te parę tygodni przeboleć do ferii. Za jakiś czas powinna być zmiana planu, i może będzie ciut lepiej.

Jakiś czas temu postanowiłam spróbować tworzyć własne wzorki. Efekty mojej pracy możecie (a nawet musicie) zobaczyć tutaj. I co o tym myślicie?

A na dzisiaj mam wam, moi drodzy do zaprezentowania bransoletkę/ nietoperki. Jak wam się podobają? Może więcej takich powstanie. Ale kto to wie. Nawet ja nie jestem w stanie tego przewidzieć ;).
 











I jeszcze coś małego na koniec. Ostatnio zabrałam się za dość spory haft, więc część następnych postów będzie dotyczyła właśnie tego. Mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu :)





4 komentarze:

  1. Pamiętam czasy mojej podstawówki. Wtedy robiłam podobne cudeńka. Bardzo ładnie wykonałaś tę bransoletkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Że Ci się chce tak pleść! Ja plotłam kilka dobrych lat temu, ale teraz w natłoku wszystkiego odeszło to w niepamięć... zbyt czasochłonne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna, chociaż mi to bardziej przypomina ptaki. Jeśli chcesz to mogę zrobić zdjęcie mojej wersji nietoperzy i Ci wysłać, mój mail sowiagaleria@gmail.com. :)

    OdpowiedzUsuń