wtorek, 3 lutego 2015

*32* czyli zobię zdjęcie aparatu

 

Cześć!

I w końcu zaczęłam długo oczekiwane ferie. Oczywiście mam sporo planów z tyn związanych. Będzie dobrze jak zrealizuję przynajmniej pewną część z nich. Książki, seriale i rękodzieło - piękne połączenie, nieprawdaż? Dobrze by było także zadbać o siebie. Odpocząć, wyspać się i zrelaksować. Może raz czy dwa lub więcej pojechać na łyżwy czy narty. Po prostu pocieszyć się tym wolnym czasem w 100%.



Na dzisiaj mam dla was jedną ulubioną bransoletkę. Nie mam pojęcia dlaczego do tej pory jej nie pokazywałam. Uwielbiam ją. Zdarza się że noszę ją dzień w dzień. Zresztą sami zobaczcie...










 Miłego dnia :)

7 komentarzy:

  1. Też mam ferie ^^
    Śliczna bransoletka, coś w sam raz dla osób lubiących fotografię <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletki lilou zawsze w modzie, bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosta, ale fajna :) też kiedyś zrobiłam sobie bransoletkę z takim charmsem, bo uwielbiam robić zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna, uwielbiam fotografię, więc ten model jest w pełni w moim guście :)
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam ferie :) Śliczna bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię bransoletki w stylu lilou :)

    http://szafa-inspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń