poniedziałek, 9 marca 2015

*37* misie nie tylko dla dzieci

Witajcie,

I tak mijają kolejne tygodnie do Wielkanocy. Sama się dziwię że odkąd skończyły się ferie mam 100% obecność. Wiem że dla niektórych może być to normalka, natomiast dla mnie to wielki sukces. Gdyby tak fajnie było również z ocenami...  A zresztą z tym też nie jest tak najgorzej. Po prostu lubię narzekać ;).


Tego misia robiłam na moje zajęcia z techniki. Powiem wam że w tym roku technika jest super. Mam pole do popisu ( i 6 na semestr). Fajnie się go wyszywało, szczególnie te wzorki na filcu.





  

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nominowałam Cię do LBA. Szczegóły na moim blogu :)

      Usuń
  2. Zgodzę się z poprzedniczką miś jest uroczy. Zapraszam do siebie na urodzinowe candy :) sart-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również zgadzam się z powyższymi komentarzami- miś jest przecudowny

    OdpowiedzUsuń