wtorek, 28 lipca 2015

*49* książka i kolejne kumihimo

Witam

Właśnie dochodzi czwarta po południu. Siedzę sobie w przyczepie z ciekawą książką w rękach. Jo Nesbø ,,Człowiek nietoperz". Wersja kieszonkowa kupiona na wyprzedaży. Jestem gdzieś w połowie książki i jak na razie mi się podoba. Kryminały są jednym z moich ulubionych gatunków. Jest to jak dla mnie pierwsza książka tego autora, ale na pewno nie ostatnia.


Dzisiaj natomiast przedstaeiam wam kolejną już bransoletkę kumihimo. Oby wam się nie znudziły ;). 






Papa :)




6 komentarzy:

  1. Są takie śliczne, że trudno, żeby się znudziły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletka jest genialna ^^, myślę że każda bransoletka jest tak wyjątkowa że nie mają prawa się znudzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna! Wszystkie są śliczne, mi się nigdy nie znudzą :D

    Zapraszam do siebie na konkurs :) ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ;) Nie nudzą mi się, przypomniała mi o tym że sama muszę zrobić jakieś nowe wzory ;)

    OdpowiedzUsuń