sobota, 29 sierpnia 2015

*53* prostota


Witajcie

Od bardzo długiego czasu nie potrafię się pozbierać by sklecić parę sensownych zdań. Nie wiem czemu tak jest. Jako pierwszy podejrzany jest koniec wakacji i niedługi powrót do szkoły:(.
Jednak już po trochę dłuższym zastanowieniu stwierdzam wszem i wobec że to po prostu zwykłe lenistwo. Niestety.Tak już bywa.
Ostatnie dni wolności zamierzam wykorzystać jak najbardziej efektywnie. Będę robutkować, czytać i cieszyć się tym co mam ( fajne marzenia, nieprawdaż?). Jednak co zamierzam zrobić co moje. I będę to pokazywać. 

Dzisiaj mam dla wam dwie bardzo proste bransoletki. Bardzo podobały mi się te koraliki. Nie chciałam jednak żeby były tylko jednym elementem z wielu. I tak oto powstały te bransoletki. Dziękuję za uwagę :D







Do zobaczenia :D



4 komentarze:

  1. Wyglądają przeuroczo :) Te koraliki są bardzo ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że te błyszczące koraliki nadają uroku całej bransoletce. :)

    Pozdrawiam ciepło,
    Kazik

    OdpowiedzUsuń